יום שלישי, 24 במאי 2011

מטהרי מים - מיקרוליין

מטהרי מים

אחד הדברים החשובים שיש לנו בחיים הוא הבריאות שלנו. לא תמיד קיימת מודעות בקרב הציבור לגבי הבריאות שלהם. אחד הדברים שללא ספק עוזרים לבריאותינו היא שתיה נכונה המורכבת ממים נקיים וטהורים. מטהרי מים של חברת מיקרוליין יוצרים עבורכם איכות חיים טובה יותר. זה הזמן שלכם להינות ממים נקיים וטהורים ולהפסיק לסחוב בקבוקים של מים מינרלים.

מכונות קפה

מעבר למטהרי מים, חברתינו מציעה לכם מגוון רחב של שיטות למניעת נזקי אבנית. כיום קיימת טכנולוגיה רבה המאפשרת לחברת מיקרוליין למנוע את נזקי האבנית בצורה הטובה ביותר. מתי בפעם האחרונה שתיתם קפה איכותי? אנו בחברת מיקרוליין מציעים לכם מגוון רחב של מכונות קפה לבית המגורים שלכם או למשרד שלכם בעבודה.

מכונות קפה - אספרסו קאפ

אוסמוזה הפוכה

מבין המבחר שלנו למכונות הקפה תוכלו למצוא מכונת קפה מסוג
Gaggia, Caffitaly Bella, Nautilus, Gaggia Amante ואספרסו קאפ. מטהרי מים של חברת מיקרוליין מבצעים גם סינון קפדני של מי השתיה שלכם. אחת מהדרכים לבצע סינון בצורה יסודית מתבצע בשיטת אוסמוזה הפוכה הנחשב להליך טבעי שבסופו תקבלו מים נקיים וטהורים יותר.

מטהרי מים

מיני בר

מחפשים פתרון יעיל לשתיית מים קרים או חמים? חברתינו מציעה לכם בנוסף להתקנת מטהרי מים שירותי התקנת מיני בר לביתכם. מתקן המיניבר מציע לכם שתיית מים חמים וקרים באיכות גבוהה ומגיע במגוון רחב של עיצובים שונים. מבין סוגי מתקני המיניבר שלנו תוכלו לבחור במיני בר טריו, מיני בר טייגר, מיני בר בלו, מיני בר קשתות, מיני בר אנגל, מיני בר אטלנטיס, פלטיניום ועוד מגוון רחב של סוגי מיני בר שונים.

מיני בר

פנו אלינו כי איכות חיים מתחילה כאן ועכשיו בחברת מיקרוליין
1700-700-636

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה